Responsibilities
- Operate as the lead point of contact for any and all matters specific to your customers
- Build and maintain strong, long-lasting customer relationships
- Develop a trusted advisor relationship with key customer stakeholders and executive sponsors
- Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer needs and objectives
- Communicate clearly the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders
- Forecast and track key account metrics
- Identify and grow opportunities within territory and collaborate with sales teams to ensure growth attainment
- Assist with high severity requests or issue escalations as needed
تفاصيل الوظيفة
2015-12-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
المبيعات | الدور الوظيفي: |
تكنولوجيا المعلومات | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
بكالوريوس | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المبيعات في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
أظهر المزيد
0 commentaires:
أضف تعليقك :