- Determines annual unit and gross
-profit plans by implementing marketing strategies; analyzing trends and results.
- Establishes sales objectives by forecasting and developing annual sales quotas for regions and territories; projecting expected sales volume and profit for existing and new products.
- Implements national sales programs by developing field sales action plans.
- Maintains sales volume, product mix, and selling price by keeping current with supply and demand, changing trends, economic indicators, and competitors.
- Establishes and adjusts selling prices by monitoring costs, competition, and supply and demand.
تفاصيل الوظيفة
2015-12-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
الدمام, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
الإدارة | الدور الوظيفي: |
تصنيع; صناعة وإنتاج | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
بكالوريوس | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الإدارة في السعودية - بحث عن جميع الوظائف
أظهر المزيد
0 commentaires:
أضف تعليقك :