dimanche 28 août 2016
02:16

Executive Secretary

• Follow up work.
• Interact internally with various departments to ensure business continuity.
Receive visitors, arrange conference calls and screen incoming call, and schedule meetings and appointments.
• Responsible for diary Management, booking flights and hotels.
• Prepare correspondence, reports, presentations and minutes of meeting.
• Organize meetings, conferences and other business related events.
• Maintain & manage filing and data with respect to confidentiality level.
• Assist in BOQ preparation and in obtaining pricing from suppliers.
• Handle bid certifications on behalf of the Executive Manager, and review proposals before submitting to Customers.
• Develop prospects databases.
• Pursue personal development of skills and knowledge necessary for the effective performance of the role.
• متابعة الأعمال.
• التفاعل داخليا مع الإدارات المختلفة لضمان استمرارية العمل.
• استقبال الزوار، وترتيب المكالمات الجماعية ومراقبة المكالمات الواردة، وجدولة الاجتماعات والمواعيد.
• المسؤولية عن حجز الرحلات الجوية والفنادق.
• إعداد المراسلات والتقارير والعروض ومحضر الاجتماع.
• تنظيم الاجتماعات والمؤتمرات وغيرها من الأحداث التجارية ذات الصلة.
• الحفاظ على وإدارة الملفات والبيانات فيما يتعلق بمستوى السرية.

Job Details

Date Posted: 2016-08-28
Job Location: Casablanca, Morocco
Job Role: Secretarial
Company Industry: Construction; Construction/Civil Engineering

Preferred Candidate

Career Level: Mid Career
Gender: Male
Nationality: Morocco
Degree: Bachelor's degree

Apply Now - Jobs in Morocco - Secretarial Jobs in Morocco - Search All Jobs



أظهر المزيد

0 commentaires:

أضف تعليقك :