• Follow up work.
• Interact internally with various departments to ensure business continuity.
Receive visitors, arrange conference calls and screen incoming call, and schedule meetings and appointments.
• Responsible for diary Management, booking flights and hotels.
• Prepare correspondence, reports, presentations and minutes of meeting.
• Organize meetings, conferences and other business related events.
• Maintain & manage filing and data with respect to confidentiality level.
• Assist in BOQ preparation and in obtaining pricing from suppliers.
• Handle bid certifications on behalf of the Executive Manager, and review proposals before submitting to Customers.
• Develop prospects databases.
• Pursue personal development of skills and knowledge necessary for the effective performance of the role.
• متابعة الأعمال.
• التفاعل داخليا مع الإدارات المختلفة لضمان استمرارية العمل.
• استقبال الزوار، وترتيب المكالمات الجماعية ومراقبة المكالمات الواردة، وجدولة الاجتماعات والمواعيد.
• المسؤولية عن حجز الرحلات الجوية والفنادق.
• إعداد المراسلات والتقارير والعروض ومحضر الاجتماع.
• تنظيم الاجتماعات والمؤتمرات وغيرها من الأحداث التجارية ذات الصلة.
• الحفاظ على وإدارة الملفات والبيانات فيما يتعلق بمستوى السرية.
Job Details
Date Posted: | 2016-08-28 |
Job Location: | Casablanca, Morocco |
Job Role: | Secretarial |
Company Industry: | Construction; Construction/Civil Engineering |
Preferred Candidate
Career Level: | Mid Career |
Gender: | Male |
Nationality: | Morocco |
Degree: | Bachelor's degree |
Apply Now - Jobs in Morocco - Secretarial Jobs in Morocco - Search All Jobs
أظهر المزيد
0 commentaires:
أضف تعليقك :